Thursday, May 25, 2017

მეშვიდე დღე

მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ჩეკლისტი
მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკედებელი სწავლებისა და დიფერენცილებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით'
გეგმის შაბლონში შევიტანე დიფერენცირებული სწავლების მიდგომები,არაქართულენოვანი,ნიჭიერი და სსმ ბავშვისათვის.ეს მომცემს საშუალებას ყველა ტიპის  და მზაობის ბავშვი ჩავრთო საპროექტო აქტივობაში.
შევქმენი ელექტრონულ ფორმატში სავარჯიშოები,,ჩემი ჯურნალი',საოჯახო კოლაჟი".რომელშიც მოცემულია მკაფიოდ გაწერილი ინსტრუქცია ,არის მინიშნებები რომლის წაკითხვის შემდეგ ბავშვი შეძლებს დამოუკიდებლად შეასრულოს ეს სავარჯიშოები,შესაბამისად განივითაროს თვითრეგულირების უნარი.

1 comment:

  1. შეფასების ფორმები ემყარებადავალების ხარისხის განმსაზღვრელ კრიტერიუმებს.შეფასებები მოსწავლეებს ეხმარება ერთმანეთს შეუდარონ მათი მუშაობის ხარისხი და მოლოდინები.გეგმის მიხედვით მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში და ხშირად უწევთ თანაკლასელების ან თვით შეფასება.

    ReplyDelete